Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sleuteldag 3 oktober Lienden

Collapse
X

• Sorteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Er is gezegd geworden dat er over een maand nog een deel II komt.

Dus als je erbij had willen zijn zou je daar even achteraan kunnen gaan.

Er zijn wel plaatjes gemaakt overigens. Wellicht dat de Volvoice er vol mee staat straks!
    Volvo 340 GL Special, 5 d, 1990, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 3 d, 1990, 1.4, CVT |Volvo 245 DL, B21A, AW71, LPG, 1976

Comment

mwah, vol..... Maar er komt een verslag en er komen foto's!

Comment

Was een leuke dag, niet te druk, mede door de maatregelen natuurlijk en een last minuten afmelding daarbij ook nog.
        Alvast 1 foto voor Jan.

Zelf heb ik de benzineslangen in de motorruimte vervangen. Wat een rotklus, ik was blij met de hulp van Gerard en Lars
        Ook de stuurbekrachtiging weer aangesloten, de stelbout was een jaar geleden afgebroken. Gelukkig heeft Gerard zulke spullen in zijn magazijn
        Daarnaast op advies van Gerard het gasklephuis schoongemaakt en voorzien van een nieuwe pakking, dat was ook wel nodig.
        Ook de rotor en verdeler vervangen. Bougies en luchtfilter had ik zelf al recent gedaan.
        De pook afgesteld en daarbij geconstateerd dat er achter bij de versnellingsbak spelling zit.
        Op de brug ook geconstateerd dat er voren op de stuurkogel speling zit. Omdat ik stuurbekrachtiging heb, had Gerard dit niet op voorraad. Dus dit is iets voor de volgende sleuteldag. (Indien ├╝barhaupt nog te leveren).
        Tot slot nog de auto afgesteld, want hij liep te rijk en te hoog stationair.

Gerard en Lars, bedankt voor alle hulp en de top dag!
        Attached Files
        Volvo 360 GLE 1985 & Volvo 360 GLE 1987

Comment

Working...
        X