Aankondiging

Collapse

Nieuw forum

Beste leden,

Welkom op het 'nieuwe' forum. Zoals je al ziet ziet het er wat meer 2021 uit dan ons 'oude' forum. We hebben met de grootste zorgvuldigheid alle berichten en foto's over gezet. In de komende weken zal er nog hard gewerkt worden aan het uitbreiden van functionaliteiten en nog wat kleine uitdagingen op de achtergrond.

Je kunt inloggen met je gegevens zoals je die ook op het oude forum gebruikt.
Omdat het nieuwe forum met grotere plaatjes werkt als avatar/profiel plaatje is het van belang dat je in je profiel een nieuw plaatje upload. Mocht je een probleem hebben met foto's uit je fotoalbum, controleer dan even of je fotoalbum als zichtbaar staat.

Voor meer informatie over de upgrade van het forum en loop je tegen zaken aan? Meldt dit dan aub in het topic onder Discussie, Algemene Discussie en dan het topic 'Forum update' zodat we deze op onze werklijst kunnen plaatsen. Rechtstreekse link: http://forum.v3c.nl/forum/discussie/...6-forum-update

Heel veel plezier met rondkijken en gebruiken!

Met vriendelijke groet,

Diede van Abs
Kevin Kloosterman
Bekijk meer
See less

360 start niet en Brandstofpomp pompt niet

Collapse
X

• Sorteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

update:

roy was klaar met de auto die niet liep. hij heeft de auto opeens verkocht voor maar 500 euro.
    Ik ga er dus niet meer achter komen wat nou het probleem was waarom die niet wilde lopen

Comment

Nou, dat is een oplossing die we hier wel vaker voorbij zien komen. Bedankt voor de terugkoppeling!

Comment

Ik heb de auto overgekocht van de tijdelijke nieuwe eigenaar.
        We gaan dus opzoek naar de storing.
        Plan is om de auto als promotie/verhuur in te gaan zetten in de cup.

Comment

Goed bezig Kevin!
          sigpic

Comment

Succes! Misschien heb je iets aan dit topic:

http://forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=10812
            sigpic

Comment

Is ondertussen opgelost, kabelboom is nagekeken en daar zat ergens een fout.
              Vraag me niet wat het juist was, heb iemand voor me opgelost.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door volvo360cuplover Bekijk bericht

Goed bezig, fijn dat het gelukt is! Bedankt voor je terugkoppeling. Ben wel benieuwd naar je activiteiten met de auto, kom je ook naar de volvobeurs.nl ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door volvo360cuplover Bekijk bericht
                  Graag gedaan
                  Current:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 Cup|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 360 88'|Volvo 740 86'|Volvo 360 86'|
                  ,

Comment

Working...
                  X