Aankondiging

Collapse

Nieuw forum

Beste leden,

Welkom op het 'nieuwe' forum. Zoals je al ziet ziet het er wat meer 2021 uit dan ons 'oude' forum. We hebben met de grootste zorgvuldigheid alle berichten en foto's over gezet. In de komende weken zal er nog hard gewerkt worden aan het uitbreiden van functionaliteiten en nog wat kleine uitdagingen op de achtergrond.

Je kunt inloggen met je gegevens zoals je die ook op het oude forum gebruikt.
Omdat het nieuwe forum met grotere plaatjes werkt als avatar/profiel plaatje is het van belang dat je in je profiel een nieuw plaatje upload. Mocht je een probleem hebben met foto's uit je fotoalbum, controleer dan even of je fotoalbum als zichtbaar staat.

Voor meer informatie over de upgrade van het forum en loop je tegen zaken aan? Meldt dit dan aub in het topic onder Discussie, Algemene Discussie en dan het topic 'Forum update' zodat we deze op onze werklijst kunnen plaatsen. Rechtstreekse link: http://forum.v3c.nl/forum/discussie/...6-forum-update

Heel veel plezier met rondkijken en gebruiken!


Met vriendelijke groet,

Diede van Abs
Kevin Kloosterman
Bekijk meer
See less

Binnendiameter vacuumslangen bij aansluiting op de primaire poelie cvt

Collapse
X
 
  • Sorteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Binnendiameter vacuumslangen bij aansluiting op de primaire poelie cvt

    Nou, de vraag zit al in de titel, de binnendiameter van die slangen dus.
    In het topic over het vervangen van de vacuumslangen (howto, garagescene) staan deze slangetjes dus niet, en ook niet de slang naar de rembekrachtiger.(waar ook een vacuumlek kan zitten).

    Dank voor je reactie,
    rustybuster

    #2
    Op de Primaire vario zitten 2 maten slangen. Als je aan 1 kant kijkt zie je dat 1 van de 2 buisjes een verdikking heeft. Die zie je ook op de vaste leiding aan de auto. Zo sluit je de vacuümslangen correct aan.

    Wat de binnenmaat is weet ik niet zo uit het hoofd. Dafhobby heeft ze te koop.

    Comment


      #3
      uit mn hoofd ID ø5mm maar pin me er niet op vast.
      deze slangen zijn niet opgenomen in de howto van slangen vervangen omdat ze tot nog toe zelden of nooit falen. heb 1 keer gezien dat ze aan gort waren, toen was er een stuk van een kapotte varioriem tegenaan geslingerd
      Anjo's 340Turbo & Anjo's '80 343DL & Anjo's '84 340Winner check 340T on Facebook!

      Comment

      Working...
      X