Hallo,
Onlangs heb ik de koppakking vervangen van B14.4e-motor. Kop heb ik laten vlakken en schoongemaakt. Onderblok is ook goed schoongemaakt op de pasvlakken met scotch brite.
Als laatste handeling de koelvloeistof toegevoegd. De volgende dag zag ik een plasje water onder de auto, en na wat beter kijken zag ik allemaal sporen van waterstroompjes bij de koppaking aan passagierszijde, en een paar druppeltjes waar de waterpomp bevestigd zit. Er is nauwelijks druk op het systeem geweest. (de auto had ik tot dan toe nog niet gestart)
Daarna heb ik de auto toch gestart, met de verwachting dat de lekkage zou verergeren en duidelijker zichtbaar zou worden. Maar het gekke is dat ik daarna geen lekkage meer heb waargenomen.
Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen? Alvast bedankt.
Onlangs heb ik de koppakking vervangen van B14.4e-motor. Kop heb ik laten vlakken en schoongemaakt. Onderblok is ook goed schoongemaakt op de pasvlakken met scotch brite.
Als laatste handeling de koelvloeistof toegevoegd. De volgende dag zag ik een plasje water onder de auto, en na wat beter kijken zag ik allemaal sporen van waterstroompjes bij de koppaking aan passagierszijde, en een paar druppeltjes waar de waterpomp bevestigd zit. Er is nauwelijks druk op het systeem geweest. (de auto had ik tot dan toe nog niet gestart)
Daarna heb ik de auto toch gestart, met de verwachting dat de lekkage zou verergeren en duidelijker zichtbaar zou worden. Maar het gekke is dat ik daarna geen lekkage meer heb waargenomen.
Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen? Alvast bedankt.
Comment