Hallo,
Maar weer eens twee vragen over de Weber 32DIR carburateur op mijn 14.4S:
op het traject carburateurvoet <> inlaatspruitstuk zitten 2 dikkere plastic isolatieplaten.
ik heb altijd gedacht dat deze isolatie tegen opstijgende hitte vanaf het spruitstuk moeten geven.
waarom zit er dan een van die platen op de goede plek (op het spruitstuk) en een op de overgang
voorwarmplaat<>carburateurvoet??
de andere vraag:
op een foto bij een infoartikel over deze carb bij deze auto(s) zie ik dat de voorwarmplaat met
EEN bout (het artikel zegt "setscrew" aan de voet van de carb vast zit, terwijl er plaats lijkt voor
TWEE bouten (er is ook een 'gat' in de voorwarmplaat meer naar de voorkant van de auto).
was een tweede boutje/schroefje te duur voor Weber of is er een andere reden?
dank voor je reactie
rustybuster
Maar weer eens twee vragen over de Weber 32DIR carburateur op mijn 14.4S:
op het traject carburateurvoet <> inlaatspruitstuk zitten 2 dikkere plastic isolatieplaten.
ik heb altijd gedacht dat deze isolatie tegen opstijgende hitte vanaf het spruitstuk moeten geven.
waarom zit er dan een van die platen op de goede plek (op het spruitstuk) en een op de overgang
voorwarmplaat<>carburateurvoet??
de andere vraag:
op een foto bij een infoartikel over deze carb bij deze auto(s) zie ik dat de voorwarmplaat met
EEN bout (het artikel zegt "setscrew" aan de voet van de carb vast zit, terwijl er plaats lijkt voor
TWEE bouten (er is ook een 'gat' in de voorwarmplaat meer naar de voorkant van de auto).
was een tweede boutje/schroefje te duur voor Weber of is er een andere reden?
dank voor je reactie
rustybuster
Comment