Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opvulplaat DIN radio in Volvogat

Collapse
X

• Sorteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Opvulplaat DIN radio in Volvogat

Hallo,

In mijn 340 zat de Volvo CR-102 radio, welke precies in het dashboard paste.

Ik wil nu een radio van het gebruikelijke rechthoekige standaardformaat plaatsen (ik denk dat het een DIN formaat is), maar het gat is dus te groot.
    Ik vermoed dat er een achterplaat nodig is.
    a. zijn die nog beschikbaar?
    b. indien niet, hoe hebben jullie dit opgelost?

Dank van

rustybuster

Neem contact op met DAF Hobby, ik heb verschillende [sloop]auto's aan hem verkocht en ik weet dat er verschillende platen voor een 1 DIN radio bij zitten

Comment

ga je helemaal met de hobby stoppen Erick? Ga je daar geen spijt van krijgen?
      340GL Special 1990 - 340DL 1986 - 340GL Blueline 1989 - 340 Winner 1989[/COLOR] - 340DL 1989 - 360GLT 1987[/COLOR] - 343DL 1979

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VolvoDordt Bekijk bericht
        ga je helemaal met de hobby stoppen Erick?......
        Voorlopig wel, in ieder geval voor een aantal jaren.

Oorspronkelijk geplaatst door VolvoDordt Bekijk bericht
        ......Ga je daar geen spijt van krijgen?
        Spijt krijgen van de Volvo, nee, het was voor mij de laatste jaren meer een goedkope werkpaard geworden dan een hobby ik had gewoon geen plezier meer in.

Als ik ooit weer aan een oldtimer ga beginnen, dan wordt het een Duitse of een Amerikaanse auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2 Fast 4 U Bekijk bericht
          Als ik ooit weer aan een oldtimer ga beginnen, dan wordt het een Duitse of een Amerikaanse auto.
          Is de slechte beschikbaarheid van kritische, nieuwe onderdelen daar debet aan?
          Wordt het dan een auto van VW, Mercedes-Benz, BMW of een Ford Mustang?
          B200: misschien wel de fijnste motor die Volvo ooit gebouwd heeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François Bekijk bericht
            Is de slechte beschikbaarheid van kritische, nieuwe onderdelen daar debet aan?......
            Nee want onderdelen had ik genoeg van de auto's die ik had staan, en de onderdelen die ik niet had waren nog redelijk goed te krijgen.
            Oorspronkelijk geplaatst door François Bekijk bericht
            ......Wordt het dan een auto van VW, Mercedes-Benz, BMW of een Ford Mustang?
            Ik denk meer uit de grote stal van GM maar dat zie ik tegen die tijd wel.

Comment

Working...
            X