Aankondiging

Collapse

Nieuw forum

Beste leden,

Welkom op het 'nieuwe' forum. Zoals je al ziet ziet het er wat meer 2021 uit dan ons 'oude' forum. We hebben met de grootste zorgvuldigheid alle berichten en foto's over gezet. In de komende weken zal er nog hard gewerkt worden aan het uitbreiden van functionaliteiten en nog wat kleine uitdagingen op de achtergrond.

Je kunt inloggen met je gegevens zoals je die ook op het oude forum gebruikt.
Omdat het nieuwe forum met grotere plaatjes werkt als avatar/profiel plaatje is het van belang dat je in je profiel een nieuw plaatje upload. Mocht je een probleem hebben met foto's uit je fotoalbum, controleer dan even of je fotoalbum als zichtbaar staat.

Voor meer informatie over de upgrade van het forum en loop je tegen zaken aan? Meldt dit dan aub in het topic onder Discussie, Algemene Discussie en dan het topic 'Forum update' zodat we deze op onze werklijst kunnen plaatsen. Rechtstreekse link: http://forum.v3c.nl/forum/discussie/...6-forum-update

Heel veel plezier met rondkijken en gebruiken!

Met vriendelijke groet,

Diede van Abs
Kevin Kloosterman
Bekijk meer
See less

VOLVO 340 - 1983 - KLOPPEND HART

Collapse
X

• Sorteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

VOLVO 340 - 1983 - KLOPPEND HART

https://www.autoweek.nl/autotests/ar...kloppend-hart/

Bekende van hier?

Ja die ken ik wel! ligt een B204, 2.0 16V met turbo in. Eigenaar zat af en toe wel eens op het forum, is wat actiever op de 300 mania facebook pagina
    Anjo's 340Turbo & Anjo's '80 343DL & Anjo's '84 340Winner check 340T on Facebook!

Comment

FILMPJE!!!

Ik zie o.a. een Anjo-Veerpootbrug
      Niet waar, ik weet het beter! En zo niet, dan toch
      Check ook mijn website: www.vanabs.nl

Comment

Filmpje is nu al vaak bekeken na een paar uur al bijna 7000 keer... Ik ken heel veel mensen die een hekel hebben aan zo,n auto... Ja een 340 met zo,n spoilerke en sportstuurtje... Puur omdat ze hem dan eruit willen rijden wat dus nooit gaat lukken. Sta je daar lekker met je golf GTI te kijk.

Comment

Erg leuk filmpje, enthousiaste gast! Zag de auto vroeger vaker rijden in Eindhoven toen ik daar nog op school zat.
          Kan me de filmpjes van de eerste start op FB nog herinneren.
          Blijft een dikke ombouw met zo'n B204GT!
          Volvo 360 GLE 1985 & Volvo 360 GLE 1987

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Markvictor Bekijk bericht
            Filmpje is nu al vaak bekeken na een paar uur al bijna 7000 keer... Ik ken heel veel mensen die een hekel hebben aan zo,n auto... Ja een 340 met zo,n spoilerke en sportstuurtje... Puur omdat ze hem dan eruit willen rijden wat dus nooit gaat lukken. Sta je daar lekker met je golf GTI te kijk.
            blijft mooi!
            Volvo 360 GLE (1986)
            Volvo 343 DL (1979)
            Volvo 240 DL (1991)

Comment

Working...
            X