Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thread zonder onderwerp :D

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Sorteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ze zijn in elk geval best wendbaar: grote stuuruitslag en een (voor de lengte) relatief korte wielbasis. Maar daar wordt een Grand Marquis niet smaller of korter van natuurlijk.

Ik heb er serieus naar zitten kijken voor ik de XM kocht: zo'n MGM als deze, of een Town Car uit dezelfde periode. Maar voor Amerikanen geldt hetzelfde als voor andere incourante restwaarderampen: je koopt een afgeleefd geitenhok voor de oud-ijzerprijs of een goede voor aanzienlijk meer geld dan je eigenlijk uit wilde geven.

Op AutoWeek staat een leuke en uitgebreide MyReview van iemand die zo'n model Marquis min of meer uit principe als dagelijkse auto rijdt. Je betaalt je scheel aan benzine (de meeste rijden niet voor niks op LPG) en je hebt standaard dikke levertijd op specifieke onderdelen, maar ergens begrijp ik zo'n kerel wel hoor.
    '91 Volvo 340 GL Special - Das war einmal
    '10 Citro├źn C5 Tourer 1.6 THP
    '14 BMW R 1200 RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door volvofiel Bekijk bericht
      Parkeergarage? Die hebben we hier niet

Maar inderdaad, ik had destijds in Den Haag best moeite om mijn Ford Taurus door een parkeergarage te sturen...

Ford Taurus, de eerste auto die ik ooit in de USofA heb gereden. Daar past ie wel overal in de vakjes. Maar dat paste een RV van 7 bij 2.5 bij 3 meter (lxbxh) ook wel...

Wat me verder opviel aldaar: de buitenzijde is indrukwekkend groot, maar binnenin heb je niets aan buitenmaten en zit je niet merkbaar ruimer dan in veel europses autos...
      Volvo 340 GL Special, 5 d, 1990, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 3 d, 1990, 1.4, CVT |Volvo 245 DL, B21A, AW71, LPG, 1976

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartJu Bekijk bericht
        Wat me verder opviel aldaar: de buitenzijde is indrukwekkend groot, maar binnenin heb je niets aan buitenmaten en zit je niet merkbaar ruimer dan in veel europses autos...
        In mijn bijna 5 meter jaren 80 Camaro destijds deed ik op langere ritten altijd mijn schoenen uit. Met mijn 1,80 meter zat ik dermate krap dat die 1,5 centimeter schoenzool al een wezelijk verschil in comfort maakte. Maar... wat reed dat apparaat leuk zeg!
        (en er paste een Ikea boxspring achterin )

Het blijft toch nog een wens, nog eens een oude Amerikaan...

Comment

Precies dat dus. Met mijn 1.92 zal ik zelfs ook mijn sokken uit moeten trekken....
          Volvo 340 GL Special, 5 d, 1990, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 3 d, 1990, 1.4, CVT |Volvo 245 DL, B21A, AW71, LPG, 1976

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartJu Bekijk bericht
            Ford Taurus, de eerste auto die ik ooit in de USofA heb gereden. Daar past ie wel overal in de vakjes. Maar dat paste een RV van 7 bij 2.5 bij 3 meter (lxbxh) ook wel...

Ik had er een van het nieuwe type, uit 2003. Die was ook binnenin behoorlijk breed. Nu heb ik weer een "good old" 940 en die voelt qua binnenruimte inderdaad hetzelfde aan, hoewel de buitenmaten wat kleiner zijn
            sigpic

Comment

Nou kwam ik op marktplaats deze BMW tegen.
              Geen slechte auto zo op het eerste gezicht, maar wat mij opviel was de kenteken combinatie. Gaat om een origineel Nederlands geleverde auto.

Dit lijkt mij een combinatie van 1986
              En toch is de eerste toelating 1978

Hoe dan..............

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...reviousPage=lr
              www.naafdopjes.nl Te koop: 1988 340 Basic CVT *nieuwstaat*

Comment

Geen punt hoor, waarschijnlijk in 1986 de papieren kwijt geraakt. In die tijd kreeg je dan een heel nieuw kenteken.

Waarschijnlijk kun je nu gewoon weer het originele kenteken uit '78 terug krijgen.
                sigpic

Comment

Ah. ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk
                  Wel een mooi ding overgens.

Comment

He kijk nou in het lokale huisaanhuis krantje!

Comment

op de Volvo 300 Mania forum staat toch wel een heel vermakelijk topic.
                      Handen beginnen meteen te jeuken, mooi voorbeeld
                      En wat een werk steekt hij erin.

http://www.volvo300mania.com/uk/foru...p?f=51&t=16367

Comment

Daar is veel moeite, tijd en geld ingestopt zo leer je tenminste je auto kennen

Comment

Working...
                        X