Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opzegging lidmaatschap

Collapse
X

• Sorteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

opzegging lidmaatschap

Beste mensen,

Ik heb besloten mijn lidmaatschap van de club op te zeggen. Ik ben een half jaar geleden lid geworden van de VKV en ik heb gemerkt dat die vereniging veel actiever is dan de onze. De huiver die er even was dat onze mooie auto's niet voor vol zouden worden aangezien, is helemaal niet terecht. In tegendeel zelfs, op toertochten ben ik vaak de enige Volvo 340 en dat trekt veel aandacht! Mijn beslissing betekent ook dat ik geen artikelen meer voor de Volvoice zal schrijven en dat ik ook mijn neus niet meer zal laten zien op sleuteldagen. Dat laatste zal niet zoveel uitmaken met de ervaring dat de laatste sleuteldag niet is doorgegaan omdat ik de enige aanmelding was Uiteraard blijf ik wel als guest actief op het forum en blijf ik contact houden met de leden die mij dierbaar zijn geworden in de afgelopen 14 jaar van mijn lidmaatschap, zoals Erik, Steven, Andre, Bart en Wouter B.

De V3C en het forum is wat activiteit betreft niet echt meer wat het geweest is nee, maar dat hoort er ook wel een beetje bij als het ledenbestand krimpt. Ben zelf zowel lid van de VKV als de V3C, die combinatie bevalt ook prima
    Anjo's 340Turbo & Anjo's '80 343DL & Anjo's '84 340Winner check 340T on Facebook!

Comment

Working...
    X