Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gespot" topic

Collapse
X

• Sorteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Het grote "Gespot" topic

In Amsterdam zag ik vandaag een Volvo 340 leswagen!

Dat kan kloppen een vijf deurs van 1990 in een donkere kleur metallic. Dit is een automaat en geeft daardoor rijles voor automaat liefhebbers voornamelijk in Zuid-Oost!

Comment

Ik heb bij blik-op-de-weg ook eens een 340 als leswagen gezien! Die had alleen een L op het dak, verder geen naam van school o.i.d. Deze kwam ter sprake door het slechte rijgedrag van de leerling :-S

Een vader van een vriend van me vroeg mij ook een keer of ik alleen in een automaat had gelesd omdat ik in een variomatic reed :-D!!

Comment

Dat zijn toch mensen die het slim aanpakken.
        Je grootste investering is de auto als bedrijf.
        Stel je voor dat dit met taxi's gaat gebeuren.

Comment

Ik heb hem ook een keer gezien. Hij is blauwgrijs metallic en het kenteken begint met een Y.

Comment

Ik ook, op de rotonde bij het Rai gebouw. Slim, onderhoud hoeft niet duur te zijn, klein percentage mensen heeft behoefte aan een automaat rijbewijs, geen afschrijving, zoek er een met 60.000 km en je kunt een hele tijd vooruit...

mvg

dennis

Comment

Ik was vanochtend op weg in Tilburg, en wat zie ik daar opeens (!! ) een echte oude neus, met kenteken NT-76-BK. Is deze groene 343 DL vario soms van iemand uit de club?

Groetjes,

Comment

NT is jaar 85. Weet je het zeker?

Comment

Volgens de rdw ;) (stalker) klopt het wel ;). Onverklaarbaar...

Comment

In 1985 uit het buitenland ingevoerd wellicht

Comment

Ja idd, vond het zelf ook al gek ja, maar het staat dr echt op ja. Hij is trouwens nog heel behoorlijk om te zien hoor. Kent iemand misschien deze kar?

Groetjes

Comment

Wat trouwens helemaal mooi is, dat de 1e afgifte in NL volgens het RDW 7 juli 1980 is... gek he?

Comment

Kentekenbewijs een keer gestolen of kwijtgeraakt. Daar kreeg je vroeger een heel nieuw kenteken voor.

Comment

Idd nieuw kenteken op gekomen auto is van 7-juli-1980 en origineel Nederlands.

Comment

Zozo, wie z'n auto wordt dat dan? Die zwarte 3 deurs 360 die enige tijd geleden door Luc te koop werd aangeboden, is die toevallig in Roosendaal beland?

Hier in Tolberg rijd er n.l zo'n zwarte rond, met een hele grote volvo 300 club sticker achterop.

Groetjes,
                              Last edited by punkazz; 06-03-2007, 18:23.

Comment

Working...
                              X